Оновлення змісту навчання ІМ у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язані із деякими змінами в стратегічних напрямках розвитку сучасної шкільної освіти - спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам шкіл комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі. Це зумовлено низкою чинників, пріоритетними серед яких є тенденція на постійну глобалізацію та інтенсифікацію розвитку міжнародних контактів у різноманітних сферах життєдіяльності. Дуже важливим є питання визначення та реалізації оновленого змісту навчання. Першочергово це забезпечується активною переорієнтацією шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно орієнтоване та культурологічне спрямування навчального процесу. Саме цей аспект змушує переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчаня ІМ.
|