Категории раздела
Переводчик
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Мои файлы

Описание педагогического опыта
2015-10-18, 7:27 PM
  1. Чітке визначення назви досвіду.

В назві матеріалу повинна бути чітко дана основна характеристика досвіду, галузі його застосування, характер розв’язуваної проблеми (управлінська, методична, навчально-виховна).

  1. Обґрунтування актуальності досвіду.

Подається оцінка сучасного стану проблеми, ціль роботи над проблемою, взаємозв’язок із сучасними науковими дослідженнями; практична значимість досвіду для підвищення якості навчально-виховного процесу в школі.

Обґрунтування актуальності має висвітлювати два основні аспекти:

а). В якій мірі даний досвід допомагає розв’язанню завдань, що стоять перед школою на сучасному етапі;

б). Можливості педагогічного досвіду в усуненні типових загальних недоліків, ускладнень та протиріч масової педагогічної практики.

  1. Нормативно-правова база

Короткий огляд нормативно-правових документів з даної проблеми.

  1. Теоретична база досвіду.

Сучасні теоретичні ідеї і положення, які обґрунтовують наукову достовірність досвіду; перелік наукових чи практичних досліджень, на яких ґрунтується досвід, наукові концепції та теорії які використовуються автором.

  1. Провідна ідея досвіду.

Короткий витяг із нормативного документа чи теорії з проблеми: центральна, головна думка, що витікає з досвіду; виділення головного, найсуттєвішого в діяльності автора досвіду.

  1. Технологія досвіду.

Містить у собі наступні компоненти:

  1. узагальнені схеми (моделі) реалізації педагогічних, ідей у системі навчання;
  2. формулювання гіпотези педагогічного дослідження (прогнозовані шляхи досягнення результату, обґрунтування цінності досвіду);
  3. постановка цілей і задач досвіду;
  4. висвітлення системи конкретних педагогічних дій, змісту, форм, прийомів, методів здійснення навчально-виховного процесу.
    1. Сутність досвіду.

Стислий виклад інформації щодо дослідження проблеми автором досвіду; ілюстративний опис узагальненої моделі реалізації досліджуваної технології: відображення оптимальних форм, методів, прийомів навчально-виховної роботи, технології їх застосування, способів діяльності учителів і учнів.

Опис процедури й послідовності способів педагогічної діяльності; способи включення учнів в навчальну, суспільно-корисну, трудову діяльність тощо.

  1. Результативність досвіду роботи:

Головний критерій хорошого досвіду – результативність. Робиться висновок про те, якими є результати даної педагогічної діяльності, дається оцінка оптимальності часу, затраченого на досягнення даних результатів (дати оцінку досвіду на основі «Критерію мінімуму часу» (за Ю.К. Бабанським)).

Розкриття досвіду нецікаве, якщо в ньому не показане зростання і розвиток дітей. Демонструється зв’язок одержаних результатів з поставленими цілями, завданнями і способами діяльності педагогів і учнів: необхідно показати, що результати навчально-виховного процесу безпосередньо залежать від даного досвіду (наводяться в динаміці порівняльні дані вихованості, якості знань учнів тощо за період реалізації досвіду).

  1. Прогнозований результат:

Очікувані результати від процесу практичної реалізації досвіду роботи. Умови і можливості застосування даного досвіду.

 

Презентація досвіду

Презентація досвіду виконується в програмі Microsoft Power Point, обсяг презентації – до 15 слайдів.

При підготовці презентації необхідно враховувати наступне:

- матеріал слід викладати стисло з максимальною інформативністю тексту, в чіткому порядку, без нагромаджень;

- інформацію необхідно ретельно структурувати;

- важливу інформацію (висновки, визначення, правила тощо) подавати крупним планом, бажано ілюструвати фотографіями, малюнками, схемами;

- другорядну інформацію слід вміщувати внизу сторінки; - для унаочнення інформації бажано використовувати діаграми, схеми тощо;

- графіки, схеми, малюнки, ілюстрації тощо повинні органічно доповнювати текст, мати чітке пояснення;

- рядок має містити 6 – 8 слів, а слайд 6 – 8 рядків;

- загальна кількість слів не повинна перевищувати 50-ти;

- заголовок має містити і великі, і малі літери;

- слайди мають бути не надто яскравими, витримані в одному стилі;

- під кожним слайдом має бути підпис автора.

Категория: Мои файлы | Добавил: tutor
Просмотров: 188 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт