Має значення тільки те знання,
яке використовується на практиці.
Гордон Драйден
Міжпредметна інтеграція як ефективний шлях
якісного навчання англійської мови
Для вчителів англійської мови другої та першої кваліфікаційних категорій
Актуальність проблеми зумовлена зміною Концепції мовної освіти, Державного стандарту та Програми з предмета, переходом на профільне навчання у старшій школі, що викликає необхідність у викладанні ряду предметів іноземною мовою у формі факультативів, спецкурсів та курсів за вибором як у групах гуманітарного, так і академічного профілів.
Слухачі вивчатимуть продуктивні форми й методи навчання, досвід учителів-новаторів щодо проведення уроків двомовного та інтегрованого навчання, нові освітні ресурси Інтернету, цифрові та інформаційні технології навчання іноземної мови, а також європейські стандарти та дескриптори оцінювання навчальних досягнень учнів. Передбачено проведення практичних занять щодо використання інтерактивної дошки та програмного забезпечення зі створення тестових завдань; робота з аутентичними підручниками з профільного та інтегрованого вивчення предметів англійською мовою.
Варіативний компонент представлено факультативами «Використання ресурсу науково-дослідницької роботи в МАН для вдосконалення мовно-мовленнєвих компетенцій учнів старшої профільної школи» та «Мультимедійний простір сучасного уроку».
Ніщо велике ніколи не було досягнуто
без ентузіазму!
|