Переводчик
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2016 » Январь » 16 » Тематика курсов повышения квалификации-2016
2:39 PM
Тематика курсов повышения квалификации-2016

2.5. УЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Очно-дистанційні

2.5.1.

Проблемні

 

очно-дистанційні

 

очний етап – 72 г.

 

+

 

дистанційний етап

Має значення тільки те знання,

яке використовується на практиці.

Гордон Драйден

Міжпредметна інтеграція як ефективний шлях

якісного навчання англійської мови

Для вчителів англійської мови другої  та першої кваліфікаційних категорій

Актуальність проблеми зумовлена зміною Концепції мовної освіти, Державного стандарту та Програми з предмета, переходом на профільне навчання у старшій школі, що викликає необхідність у викладанні ряду предметів іноземною мовою у формі факультативів, спецкурсів та курсів за вибором як у групах гуманітарного, так і академічного профілів.

Слухачі вивчатимуть продуктивні форми й методи навчання, досвід учителів-новаторів щодо проведення уроків двомовного та інтегрованого навчання, нові освітні ресурси Інтернету, цифрові та інформаційні технології  навчання іноземної мови, а також європейські стандарти та дескриптори оцінювання навчальних досягнень учнів. Передбачено проведення практичних занять щодо використання інтерактивної дошки та програмного забезпечення зі створення тестових завдань; робота з аутентичними підручниками з профільного та інтегрованого вивчення предметів англійською мовою.

Варіативний компонент представлено  факультативами   «Використання ресурсу науково-дослідницької роботи в МАН для вдосконалення мовно-мовленнєвих компетенцій учнів старшої профільної школи» та «Мультимедійний простір сучасного уроку».

Ніщо велике ніколи не було досягнуто

без ентузіазму!

 

Проблемні, тематичні

2.5.2.

Тематичні

 

очний етап - 72г

Сучасний урок - це твір мистецтва,

де педагог уміло використовує всі можливості

для розвитку особистості учня

Розвиток критичного мислення учнів у процесі навчання англійської мови засобами інтерактивних технологій

Для вчителів англійської мови

другої кваліфікаційної категорії та

категорії «Спеціаліст»

Метою курсів є надання вчителю інструментів активізації когнітивної діяльності учня в процесі оволодіння мовою та її практичного застосування.

Курси знайомитимуть учителів з технологіями діагностування, розвитку та застосування когнітивних здібностей учнів у процесі вивчення англійської мови; вправлятимуть у безпосередньому застосуванні набутих знань під час спілкування з носіями мови – методистами та викладачами мовних центрів, які демонструватимуть прийоми формування критичного мислення й можливості оптимізації процесу розвитку мовно-мовленнєвих компетенцій. Передбачено відвідування уроків і розробка дидактичних матеріалів для використання в подальшій професійній діяльності.

Слухачам курсів буде запропоновано спецкурси «Тестування як вид навчальної діяльності. Пропедевтика ЗНО» та «Персональний сайт учителя іноземної мови».

Справжній педагог має працювати на майбутнє!

 

2.5.3.

Проблемні

 

очний етап – 72г

 

 

 

 

 

 

 

Щоб любити – треба знати,

 а щоб проникнути в таку

тонку й неосяжну, величну й багатогранну

 річ, як мова, треба її любити.

Василь Сухомлинський

Методичний дизайн

сучасного уроку англійської мови

Для вчителів англійської мови

 першої та вищої  кваліфікаційної категорії

Серед пріоритетних напрямків урядової програми інтеграції України до Європейського Союзу визначено перегляд існуючих та упровадження нових навчальних програм, підручників і дидактичних  матеріалів, залучення досвідчених учителів до їх апробації та розробки дидактичних матеріалів і посібників до них.

Слухачам курсів буде презентовано сучасні  автентичні технології та методи навчання іноземних мов. Особливу увагу буде приділено впровадженню принципів наочності та наступності в навчанні учнів різних вікових категорій, інтерактивних діалогічних та групових методів навчання, імітаційно-рольовому та ситуативному мовленню. На практичних заняттях слухачі моделюватимуть методичний дизайн сучасного уроку англійської мови з урахуванням вищезазначеного.

Варіативний компонент курсів передбачає вивчення спецкурсу «Сучасні інтерактивні технології формування критичного мислення: дебати».

Немає нічого що не долалось би працею.

Ми маємо спільну мету!

 

2.5.4.

Проблемні

 

очний етап-72г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прокладай шлях до розуму

людини через її серце.

Ф.Честерфілд

Упровадження елементів ейдетики в навчання англійської мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Для вчителів англійської мови, які працюють  у ДНЗ та початковій школі

Державні стандарти мовної освіти зумовили перехід до вивчення іноземної мови з першого класу загальноосвітньої школи та варіативно – зі старшого дошкільного віку. Згідно з науковими даними раннє вивчення іноземної мови корисне для всіх дітей незалежно від їх стартових можливостей, оскільки позитивно впливає на розвиток психічних функцій дитини.

Курси уточнять і оновлять знання педагогів про нормативні засади, зміст, сучасні форми й методи навчання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку іноземній мові. Особливої уваги буде приділено особливостям  застосування елементів ейдетики у навчанні лексики та розвитку навичок іншомовного спілкування.

Практична спрямованість курсів надасть слухачам можливість не просто ознайомитись із науковими доробками з даного питання, але й змоделювати їх застосування на практиці, розробити дидактичні матеріали під керівництвом досвідчених учителів та викладачів іноземної мови. Варіативна складова запропонує факультативи «Тестування як вид навчальної діяльності» та «Мультимедійний простір сучасного уроку».

Вчаться у тих, кого люблять!

 

 
Просмотров: 117 | Добавил: tutor | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Календарь
«  Январь 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031